Понеділок, 16 березня 2015, 15:46

 

 

Традиційно, в лютому місяці, проводилась декада комісії комерційних дисциплін. З цієї нагоди студентами та викладачами даної спеціальності проведено цілий ряд цікавих заходів.

 

Розпочалась декада з відкритого заняття з дисципліни «Основи маркетингу» проведене викладачем Буцою О. В

В ході проведення заняття викладач професійно використовували нові технології, простежувалися міжпредметні зв'язки, використання комп'ютерних технологій, створення міні-проектів та результатів домашньої самостійної роботи. Викладач зуміла пробудити у студентів бажання вчитися захоплено, з інтересом.

Було приємно, що колеги, які були присутні на занятті, залишили захоплені відгуки про відкритий урок, активно брали участь в його обговоренні.

 

 

Для студентів  третього курсу спеціальності головою циклової комісії  Фещак О. М. було проведено виховну годину на тему «Історії бізнесу відомих брендів», де студенти мали можливість ознайомитись з історіями розвитку та формування бізнесу таких відомих компаній, як Apple, Gucci, Tetra Park, Dole, Ferrero.

 

 

Особливу зацікавленість у студентів викликала народна дегустація мінеральної води, проведена членами гуртку «Комерційного товарознавства». Активними учасниками стали не тільки студенти, а й викладачі технікуму, які радо виступили у ролі народних експертів.

Підчас декади зав відділенням Дербіною Л.В. було проведено виробничі збори за результатами навчально-виховної роботи за I семестр 2014-2015 навчального року. В ході яких було відзначено студентів з високим рівнем успішності. Та звернуто особливу увага на відстаючих студентів.

Особлива увага була звернута на Міжвузівську науково-пізнавальну конференцію студентів «Основні підходи управління господарською системою підприємства  в сучасних умовах» яка проходила в самбірському технікумі економіки та інформатики 19 лютого 2015 року.

Мета конференції:формування у студентів знань,навичок,світогляду з питань економіки управління підприємствами.

В роботі конференції прийняли участь студенти навчальних закладів міст Львова, Дрогобича, Самбора. Презентовані на конференції матеріали досліджень викликали зацікавлення учасників і організаторів. Доповіді супроводжувались жвавим обговоренням та дискусією. Студенти давали аргументовані відповіді на цілий ряд запитань. За результатами роботи конференції студентам-учасникам  вручено  грамоти.

Заключним етапом декади було проведення профорієнтаційного заходу «Комерція в повсякденному житті». Метою проведення такого заходу було ознайомити майбутніх абітурієнтів з спеціальністю комерційна діяльність. Вказати, які знання одержують студенти даної спеціальності, та їх практичне застосування не тільки для професійної діяльності, але й в повсякденному житті. На проведення заходу було запрошено учнів-випускників 9-11 класів загальноосвітніх шкіл.

В ході заходу студенти та гості мали можливість продегустувати мінеральну воду, провести органолептичну оцінку якості. Також студентами було розроблено і продемонстровано рекламу мінеральної води. Схвальні  відгуки від заступника директора з навчальної роботи Сарахман М.І. одержала реклама групи 37к.

Всі заходи проведені в рамках декади комісії комерційних дисциплін були змістовними, цікавими і сприяли популяризації даної спеціальності.

Пошук по сайту

Випадкове фото

Статистика сайту

Користувачі : 810
Зміст : 481
Переглянути хіти змісту : 480340